dimarts, 28 de març del 2017

L’ESCOLA MORE2 CHILDCARE I LES SEVES CLASSES. ORGANIGRAMA.

L’escola on treballo està dividida en dos edificis, el d’educació d’infantil on jo hi estic i el d’educació primària. Les classes abans de P4 van dividides per grau de desenvolupament físic i motriu més que per edat. Hi ha 4 classes a educació infantil- parvulari:
Rollers: classe dels infants més petits que tenen des de 6 mesos a 1 any d’edat.
Rompers: classe dels alumnes de un any fins a l’any i mig més o menys, en aquesta classe hi van els alumnes que ja comencen a caminar i a explorar per a ells mateixos.
Runners: classe dels alumnes que tenen més d’un any i mig, que ja caminen amb més soltura i independència i que comencen a pronunciar les seves primeres paraules.
Racers: alumnes d’entre 2 anys i mig i 3-4, depenent de l’any en que hagin nascut amb 4 ja podran anar a l’altre edifici o encara hauran d’esperar un any més. En aquesta classe els nens ja són molt més independents, ja saben anar al lavabo sols, tenen els hàbits d’higiene personal bàsics apresos i la parla més desenvolupada. En aquesta classe assenten les normes de convivència, de joc i convivència que ja saben d’anys anteriors. Aquí és on comencen les arees de Matemàtiques, llenguatge, educació física i art.
A cada classe hi ha una Room Leader que gestiona l’aula i ajuda en el disseny i posada en pràctica de les diferents activitats diàries, així com també hi ha Key Teachers que fan un seguiment més centrat en uns alumnes determinats, les quals es centren el l’alumne a nivell més individualitzat, preparant activitats i buscant recursos més especÍfics per assegurar que el seu aprenentatge sigui significatiu. Seguidament hi ha Assistentes, professionals que encara estan estudiant però que tenen coneixements d'educadores (childcare) que ajuden en el funcionament de les classes.
Hi ha una Manager que gestiona totes les classes, ajuda en la planificació dels horaris d’esbarjo i dinar de les mestres així com també fa un seguiment del personal nou. La psicopedagoga (SENCO) està per sobre i és la cap d'estudis així com l'encarregada de fer el seguiment de tots els alumnes amb NEE així com d’ajudar a tot el personal docent en els diferents cassos i en la seva formació permanent.

Per sobre hi ha 3 directores que gestionen tot el centre, tant l’edifici d’infantil com el de primària.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada