dimarts, 2 de maig del 2017

18ª SESSIÓ. ELS SENTIMENTS. CAS 2.

Objectius de la sessió:
  • Expressar sentiments
  • Representar els sentiments amb dibuixos
  • Reconèixer sentiments determinats en diferents situacions de la vida quotidiana.
Participants: Alumne del cas 2 i jo mateixa.

Descripció del context:
La sessió es realitza dins l’aula però de manera individualitzada amb l’alumne del cas 2.

Recursos utilitzats:
El material que utilitzo són les flashcards amb les diferents expressions que faig servir amb el nen autista del cas 1. A més a més, en aquesta activitat disposo d’un mirall amb el que l’alumne pot veure la seva cara quan gesticula les diferents expressions.

Descripció del treball:
Els sentiments que treballem són els següents: happy (feliç), excited (emocionat), sad (trist), angry (enfadat), tired (cansat), calm (tranquil).  L’activitat consisteix en veure un seguit de situacions i posar a cada situació el sentiment determinat. També l’alumne es mira en el mirall per poder posar les diferents expressions a mesura que jo li indico el setiment que ha d’expressar.

Avaluació:
Aquesta activitat ha agradat molt i ha permès que l’alumne en qüestió pugui expressar amb paraules el que sent. També ha servit per adonar-se com s’obren o es tanquen els ulls en segons quines expressions així com les formes que fem amb la boca.

Conclusions personals:

En una següent activitat podré fer servir aquestes expressions per construir frases més llargues amb l’alumne, com per exemple: estic feliç perquè estic jugant amb els meus amics (I’m happy because I’m playing with my friends).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada