Objectius de la sessió:
- Expressar sentiments
- Representar els sentiments amb dibuixos
- Reconèixer sentiments determinats en diferents situacions de la vida quotidiana.
Descripció del context:
La sessió es realitza dins l’aula però de
manera individualitzada amb l’alumne del cas 2.
Recursos utilitzats:
El material que utilitzo són les flashcards amb les diferents expressions que faig servir amb el nen autista del cas 1. A més a més, en aquesta activitat disposo d’un mirall amb el que l’alumne pot veure la seva cara quan gesticula les diferents expressions.
Descripció del treball:
Els sentiments que treballem són els següents: happy
(feliç), excited (emocionat), sad (trist), angry (enfadat), tired (cansat),
calm (tranquil). L’activitat consisteix en
veure un seguit de situacions i posar a cada situació el sentiment determinat.
També l’alumne es mira en el mirall per poder posar les diferents expressions a
mesura que jo li indico el setiment que ha d’expressar.
Avaluació:
Aquesta activitat ha agradat molt i ha permès
que l’alumne en qüestió pugui expressar amb paraules el que sent. També ha
servit per adonar-se com s’obren o es tanquen els ulls en segons quines
expressions així com les formes que fem amb la boca.
Conclusions personals:
En una següent activitat podré fer servir
aquestes expressions per construir frases més llargues amb l’alumne, com per
exemple: estic feliç perquè estic jugant amb els meus amics (I’m happy because
I’m playing with my friends).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada