divendres, 10 de novembre del 2017

TEXTURES

Aquesta setmana hem treballat amb diferents textures. Aquí teniu un recull de diferents activitats:

Pintura amb els peus i paper bombolla
Descripció: Es tracta de cobrir els peus amb paper bombolla, posarlos dins la pintura i caminar per sobre d'un paper en blanc estès a terra per anar dibuixant diferents formes.
Avaluació: Els alumnes han estat tocant una bona estona abans el material i experimentant amb ell. Han fet petar algunes bombolles i han estat molt receptius. En el moment de descalçar-se hem tingut resultats diferents. El fet de posar el plàstic als peus els ha tingut quiets una bona estona pero de seguida han trobar la diversió a l'activitat. En resum hem aconseguit un bon moment de rialles i somriures. Aquest cop en K ha expressat un somriure i ha fet el gest amb la mà demanant més i més.
Proper pas: La propera activitat podria ser amb un material mes rugós per notar la diferència. Els cobrirem  una mà amb un material tou i suau i l'altre amb un de aspre i gruixut.



Pintura amb caniques
Descripció: Es tracta de posar caniques dins del pot de pintura per cobrir-les totes de pintura. Després les fem lliscar pel paper creant diferents formes i figures. 
Avaluació: Aquests nens els agrada molt els colors i pintar. Ha estat complicat per alguns el fet de sentir el tacte de la pintura a les seves mans i notar-se bruts però en general l'activitat ha estat bé. En K no ha tingut cap problema en embrutar-se. Li agraden molt els colors i fer barreges. Ha estat molt còmode.
Proper pas: Utilitzar els colors en altres materials com l'arròs o la pasta.


Espaguetis de colors
Descripció: jugar amb espaguetis tintats amb diferents colors.
Avaluació: A tots els ha agradat l'activitat. Un dels alumnes ha intentat de menjar-se els espaguetis i l'hem estat observant durant tota l'activitat. En K ha estat molt agust. Li agraden molt les textures suaus i fines.
Proper pas: buscar materials diferents per donar-los a triar; barrejar rugós i fi al mateix temps perque hi hagi més varietat.


Textures a terra
Descripció: hem col·locat diferents mostres de textures al terre perqué els alumnes les toquin amb els dits, peus.
Avaluació: Han hagut nens que no han volgut tocar-ho amb els peus. En K no només ho ha tocat amb els peus sinó que en la mes suau ha posat la cara i s'hi ha refregat.
Proper pas: Crear per en K una flashcard amb cotó fluix per tal que sigui la seva targeta de confort i la pugui utilitzar per dir-me que està nervios o que està passant per una situació tensa.


Buscar objectes amagats
Descripció: enmig d'espuma d'afeitar i sucre hem posat alguns petits i grans objectes per tal que els busquin amb les mans o amb diferents estris.
Avaluació: L'activitat ha anat molt bé i hem pogut treballar de manera individual i grupal. En K no ha volgut fer servir cap estri, amb les mans ho ha trobat més divertit i ràpid. Un cop ha trobat tots els objectes ell mateix els ha llençat a dins altre cop per tonar-los a buscar. En aquesta activitat s´ha interessat pels objectes que trobava el seu company cosa que no acostuma a fer. Estic contenta perquè ha hagut un apropament a un altre alumne.
Proper pas: crear activitats més per parelles i en grup per fomentar la interacció amb els altres.

 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada