Data
i temporització: Setmana del 13 al 17 de novembre (10 hores)
Lloc: aula
amb alumnes
Participants: alumnes,
tutor de pràctiques (director) i estudiant en pràctiques
Objectius:
·
Fer el seguiment del caso
·
Realitzar les activitats programades.
·
Fer anotacions al diari de pràctiques.
Desenvolupament: aquesta setmana m'he centrat en el desenvolupament d'activitats per al meu cas, tenint en compte els acords i decisions preses a les reunions de la setmana passada amb els diferents professionals de l'escola.
S'han fet activitats amb l'ordinador de manera que foren més visuals.
S'han realitzat activitats amb la tablet tenint en compte les decisions preses a la reunió del la setmana passada a l'escola. Es fan activitats varies amb la tablet, però principalment ens centrem en les dificultats de l'expressió d'emocions i en la comunicació.
Recursos: PI de l'alumne, activitats programades, fitxes preparades, ordinador, tablet i pissarra.
Avaluació:
S'han tingut en
compte els indicadors dels recursos establerts, per tal de poder
realitzar les sessions de manera més organitzada i estructurada.
S'ha continuat amb
l'avaluació sistemàtica i contínua i hem utilitzat les següents
estratègies d'avaluació: l’observació directa, les anotacions al diari de
pràctiques, les taules amb els ítems d'avaluació, etc.
Aquesta setmana ha
estat una setmana molt pràctica pel que respecta a la realització d'activitats
amb en K i altres alumnes que també han participat. Cada cop més sembla que en K sínteressa pel que fan els altres, cosa que aprofito per preparar activitats conjuntes.
Data
i temporització: Setmana del 20 al 24 de novembre (10 hores)
Lloc: aula
amb alumnes
Participants: alumnes,
tutor de pràctiques (director) i estudiant en pràctiques
Objectius:
·
Fer el seguiment del caso
·
Continuar desenvolupant el
pla individualitzat amb en K.
·
Realitzar les activitats programades.
·
Fer anotacions al diari de pràctiques.
Desenvolupament: Aquesta
setmana ha sigut pràcticament igual que l'anterior. S'han realitzat activitats
de les pàgines anteriors.
Recursos: PI, activitats programades, fitxes preparades, ordinador,
tablet i pissarra.
Avaluació:
S'han tingut en compte els mateixos criteris que la setmana passada:
S'han tingut en compte els mateixos criteris que la setmana passada:
·
Correcta organització de i realització d'activitats,
seguint els indicadors de recursos establerts.
·
L'avaluació sistemàtica i contínua de'n K.
·
Anotacions al diari de pràctiques, per fer el
seguiment de'n K.
El teu blog continua essent molt interessant. Ens trobem a la recta final de la PAC2, i et demanaria que d'aquí al dia 10 de desembre, data en la que es fa el tancament del blog, és a dir, a partir d'aquest dia ja no el revisaré i no compten les entrades per la nota de la PAC2, introdueixis:
ResponElimina- Una valoració a partir de la rúbrica que es troba al final de la PAC, indicant quins aspectes consideres que has reflectit millor al teu blog, i quins podries millorar. És el moment de poder aportar alguna entrada al blog corregint o ampliant aquells aspectes que segons la rúbrica hagin quedat més fluixos.
- Una entrada final a mode de conclusió i tancament de l'experiència de les pràctiques.
Ànim per aquesta recta final.
M.Àngels Megías