dilluns, 17 d’abril del 2017

10ª SESSIÓ. ANNALITZANT LA CLASSE DELS RUNNERS.

Assistents: Psicopedagoga (SENCO), key teachers de la classe dels Runners, tots els alumnes de la classe dels Runners  i jo mateixa.
Motiu: realitzar el seguiment de quatre alumnes amb diverses dificultats. En aquestes sessions d'observació directa la psicopedagoga aprofitant la realització de fitxes individuals dels alumnes. 
A l'aula es troben els següents casos:
-Cas 1: L'alumne del que ja us he parlat anteriorment. Considerem que és autista però encara no té diagnostic doncs la família no vol veure que el seu fill és diferent. S'està treballant amb ell des de l'escola però cal una major ajuda als pares en aquest moment. Tant la SENCO com els serveis externs s'han posat en contacte amb la família. 
-Cas 2: Un alumne que al nèixer pateix un Iptus el qual li dificulta el desenvolupament motriu i del llenguatge, el nen està derivat al SWTCD ( Social Work Team for Children with Disabilities)
com a recurs externs i treball en xarxa.
- Cas2: Un nen de nacionalitat india amb un retad maduratiu elevat. El cas està en procés de diagnòstic per part del NHS (National Health Service) i del SWTCD.
-Cas 3: Una nena on s'observa i es detcta mancances de concentració i aprenentatge dels números. No segueix el ritme de l'aula, es desconcentra ràpidament i desconcentra a la resta de companys/es.
L'observació directa de la psicopedagoga és essencial per tal d'obtenir informació de primera mà a l'hora de realitzar el seguiment i treballar l'assessorament tant amb els agents externs com amb les famílies i donar resposta a les seves necessitats individuals. Cal dir que d'aquests quatre casos, cap d'ells té encara un Pla Individualitzat.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada