dimarts, 11 d’abril del 2017

8ª SESSIÓ. ENTREVISTA AMB ELS PARES DE L’ALUMNE DEL CAS 2.

Assistents: Els pares de l’alumne, la Psicopedagoga del centre (SENCO), la seva antiga Key Teacher i jo.
Motiu: seguiment del cas i presentació de la nova Key Teacher.

Desenvolupament de l’entrevista:
Ha començat l’entrevista preguntant als pares com troben a l’alumne a casa, si han vist algun canvi en la seva parla. Els pares han copentat que el nen demana les coses dient “pis” (please) així com també utilitza altres paraules com go, ca (per referir-se al car), ai per referir-se al meu nom Ari, etc. Per part del centre s’han presentat un seguit d’activitats dutes a terme a classe conjuntament amb tot el grup i d’altres en sessions individualitzades. Els pares han pogut llegir els diferents informes del resultat d’aquestes activitats i la mare s’ha emocionat al veure el seu progrés a l’escola.
La psicopedagoga ha comentat als pares que un cop per setmana es començaria a fer una sessió de logopedia a l’alumne per ajudar-lo en la pronunciació dels sons.
Els pares han comentat que el nen ve molt content a l’escola i que fins i tot els caps de setmana demana per venir tot preguntant ul? volent dir school?
Seguidament s’ha comentat als pares el canvi de Key Teacher i que a partir d’ara jo passaria a ser la seva tutora i la que li faria el seguiment. Tot i així se’ls ha dit que tant l’altre mestra com la psicopedagoga seguirien les meves activitats d’aprop i ajudarien també en el seu seguiment d’aprenentatge. Els pares han estat molt contents, els sembla molt bé i han agraït al centre la seva feina i ajuda.

Síntesi de l’entrevista:
Evolució positiva de l’alumne.
Introducció d’una logopeda que li farà una sessió setmanal a l’alumne.

Canvi de Key Teacher.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada