Assistents: Els pares de l’alumne, la Psicopedagoga del centre (SENCO),
la seva antiga Key Teacher i jo.
Motiu: seguiment del cas i presentació de la nova Key
Teacher.
Desenvolupament de l’entrevista:
Ha
començat l’entrevista preguntant als pares com troben a l’alumne a casa, si han
vist algun canvi en la seva parla. Els pares han copentat que el nen demana les
coses dient “pis” (please) així com també utilitza altres paraules com go, ca
(per referir-se al car), ai per referir-se al meu nom Ari, etc. Per part del
centre s’han presentat un seguit d’activitats dutes a terme a classe conjuntament
amb tot el grup i d’altres en sessions individualitzades. Els pares han pogut
llegir els diferents informes del resultat d’aquestes activitats i la mare s’ha
emocionat al veure el seu progrés a l’escola.
La
psicopedagoga ha comentat als pares que un cop per setmana es començaria a fer
una sessió de logopedia a l’alumne per ajudar-lo en la pronunciació dels sons.
Els
pares han comentat que el nen ve molt content a l’escola i que fins i tot els
caps de setmana demana per venir tot preguntant ul? volent dir school?
Seguidament
s’ha comentat als pares el canvi de Key Teacher i que a partir d’ara jo
passaria a ser la seva tutora i la que li faria el seguiment. Tot i així se’ls
ha dit que tant l’altre mestra com la psicopedagoga seguirien les meves
activitats d’aprop i ajudarien també en el seu seguiment d’aprenentatge. Els
pares han estat molt contents, els sembla molt bé i han agraït al centre la
seva feina i ajuda.
Síntesi de l’entrevista:
Evolució
positiva de l’alumne.
Introducció
d’una logopeda que li farà una sessió setmanal a l’alumne.
Canvi
de Key Teacher.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada