dijous, 6 d’abril del 2017

6a SESSIÓ. ALPHABET GAME 2. LETTERS AND SONGS. CAS 2.

Objectius de la sessió:
  • Reconeixement visual de lletres A, M, S
  • Reconeixement auditiu de les lletres de l’abecedari A, M, S.
  • Identificar lletra i so.
  • Memoritzar la cançó corresponent a cada lletra.
Participants: Alumne del cas 2, la SENCO i jo mateixa.


Descripció del context:
La sessió la he dut a terme amb tots els alumnes de la classe en el racó de la llibreria, després d’explicar el conte del matí. He utilitzat el projector per veure i sentir les diferents cançons a treballar. 

Descripció del treball:
He ensenyat la carta de la primera lletra, la A i he pronunciat el seu so. A continuació he demanat als alumnes que fessin el mateix que jo. Després ho he tornat a fer jo dient “my turn” ( el meu torn) i després altre cop ells dient “your turn” ( el vostre torn). Després he cantat la cançó de la A que diu així: a, a, ants on my arm, a, a, ants on my arm, a, a, ants on my arm  they’re causing me alarm. Després els alumnes han fet el mateix cantant tots junts i fent els gestos pertinents de la cançó. A continuació hem visualitzat la cançó amb el projector i hem cantat altre cop tots junts. Aixó mateix hem repetit amb les altres dues lletres d’avui.



Avaluació:
Considero que fer tres lletres ha estat massa per a ells, doncs a la última ja estaven cansats i distrets. El proper cop en farem una de nova només i repassarem les apreses anteriorment.

Conclusió personal:


He trobat molt positiu l’ajuda del projector i el vídeo, ha estat molt engrescador per a ells doncs es fa servir poques vegades i considero que és una molt bona eina i motiva molt als alumnes.
Enllaços d'interès:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada