Objectius de la sessió:
- Reconeixement visual de lletres A, M, S
- Reconeixement auditiu de les lletres de l’abecedari A, M, S.
- Identificar lletra i so.
- Memoritzar la cançó corresponent a cada lletra.
Descripció del context:
La sessió la he dut a terme amb tots
els alumnes de la classe en el racó de la llibreria, després d’explicar el
conte del matí. He utilitzat el projector per veure i sentir les diferents cançons a treballar.
Descripció del treball:
He ensenyat la carta de la primera
lletra, la A i he pronunciat el seu so. A continuació he demanat als alumnes
que fessin el mateix que jo. Després ho he tornat a fer jo dient “my turn” ( el
meu torn) i després altre cop ells dient “your turn” ( el vostre torn). Després
he cantat la cançó de la A que diu així: a, a, ants on my arm, a, a, ants on my
arm, a, a, ants on my arm they’re
causing me alarm. Després els alumnes han fet el mateix cantant tots junts i
fent els gestos pertinents de la cançó. A continuació hem visualitzat la cançó
amb el projector i hem cantat altre cop tots junts. Aixó mateix hem repetit amb
les altres dues lletres d’avui.
Avaluació:
Considero que fer tres lletres ha
estat massa per a ells, doncs a la última ja estaven cansats i distrets. El
proper cop en farem una de nova només i repassarem les apreses anteriorment.
Conclusió personal:
He trobat molt positiu l’ajuda del
projector i el vídeo, ha estat molt engrescador per a ells doncs es fa servir
poques vegades i considero que és una molt bona eina i motiva molt als alumnes.
Enllaços d'interès:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada