dimecres, 26 d’abril del 2017

15ª SESSIÓ. ELS SENTIMENTS.

Objectius de la sessió:
  • Parlar dels sentiments.
  • Detectar el que ens fa posar tristos i contents.
  • Identificar un sentiment amb una imatge.
Participants: Grup de 6 alumnes de la classe dels Racers juntament amb l'alumne del cas 2 i jo mateixa.


Descripció del treball:
Vaig començar l’activitat amb quatre globus i una mica de plastilina casolana. Els nens van ajudar a estendre la massa en serps primes perquè sigui més fàcil aconseguir introduir la plastilina en els globus. (Encara que més tard vam descobrir que era més fàcil aconseguir introduir petites boles en comptes de serps primes en els globus.)
Una vegada que la nostre plastilina va ser rodada a les serps primes, vam obrir el forat del globus mentre altres nens s'insereixen la plastilina a dins. Era un treball dur per mantenir els globus estirats i oberts mentre els alumnes empenyien la plastilina. Després de fer dos, els meus braços estaven tremolant i vam decidir que prendre un enfocament diferent per fer la resta.
Així que es van reunir dos globus més, i vam canviar la plastilina per una mica d'arròs sense cuinar, i un embut. Inserim l'embut a la part superior del globus. Mentre sostenia l'embut, els nens van abocar arròs en els seus globus. Em va semblar que va funcionar millor per als nens per abocar i després per a mi per dur a terme l'embut i bufar una mica d'aire en a la pilota per treure l'arròs a moure cap avall, a continuació, torneu a inserir l'embut per abocar més. Quan els globus estaven plens, dibuixem cares en ells amb un marcador per representar les emocions de feliç, enutjat, sorprès i trist. Els nens es van divertir molt jugant amb els seus sentiments.

Avaluació:

Es va haver de canviar el material utilitzat, doncs el que vaig proposar primerament va resultar molt difícil pels alumnes d’aquesta edat. Tot i així van gaudir molt de l’activitat i el resultat va estar genial.

Conclusió personal: 

La sessiò de la tarda la vaig fer diferent. D'entrada vaig posar a disposició dels alumnes diferents materials per fer els glòbus i ells van poder escollir com fer-los. Va anar molt millor i van treballar de manera més independent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada