Assistents: Key Teacher, Psicopedagoga (SENCO) i jo mateixa
Motiu: Seguiment del cas 2.
Descripció del cas: És un alumne de 3 anys d’edat que ha nascut a Londres i els seus pares són de la India. Els pares parlen entre ells Tamil i amb els amics Anglès i l’alumne està bloquejat i no parla cap idioma. Des del mes de gener porta assistint a classe dues hores diàries i aquest mes ha començat a venir cada dia, matí i tarda.
Motiu: Seguiment del cas 2.
Descripció del cas: És un alumne de 3 anys d’edat que ha nascut a Londres i els seus pares són de la India. Els pares parlen entre ells Tamil i amb els amics Anglès i l’alumne està bloquejat i no parla cap idioma. Des del mes de gener porta assistint a classe dues hores diàries i aquest mes ha començat a venir cada dia, matí i tarda.
És un nen molt alegre i juganer que
li agrada ser el centre d’atenció. Acostuma a jugar amb els nens de la classe i
entre ells s’entenen tot i que no diu cap paraula, sinó que va emetent sons per
comunicar-se. L’alumne disposa d’una bossa amb tot d’imatges de diferents coses
de classe com un got d’aigua, els diferents jocs, el lavabo, menjar, etc. I quan
vol alguna cosa acostuma a anar a la seva bossa, agafa la targeta que necessita
i la ensenya a la mestra. Últimament és a mi a qui ensenya les targetes quan
vol alguna cosa i jo li dic “please” i ell acostuma a repetir “is” i li dono
allò que demana.
Proper pas: Començar a treballar els
sons en anglès amb unes cartes on apareix tot l’abecedari. Es diu alphabet
games i consta de 55 cartes de l’alfabet amb diferents jocs incorporats. La
primera activitat que es durà a terme amb l’alumne és ensenyar la carta i dir
el so i ell haurà de imitar a la mestra repetint el mateix so. Es començarà amb
les lletres A, E, I, O, U.
A partir d’ara jo passaré a ser la
Key Teacher d’aquest alumne. Se m’ha informat en aquesta reunió que des de
direcció estan molt d’acord que jo passi a ser la seva responsable doncs sembla
que el nen ha connectat molt bé amb mi i creuen que li serà de gran ajuda. Tot
i així la meva feina serà supervisada per l’altra mestra i la psicopedagoga del
centre, que m’aniran orientant . El proper pas és fer una reunió amb els pares
de l’alumne i informar-los del canvi. Aquesta reunió està prevista per la
setmana vinent, pel dimarts 11 d’abril.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada