Assistents: Psicopedagoga (SENCO), Manager de la
classe, Key Teacher de l'alumne i jo mateixa.
Motiu: Anàlisi del cas, de les accions que s’han dut a terme
fins ara i del proper pas a treballar.
Des de l’escola s’està començant a treballar
les rutines diàries amb la utilització de flashcards,
on l’alumne te les seves pròpies targetes amb la seva fotografia i les
diferents accions que va realitzant al llarg del dia. Abans de cada activitat
al nen se li ensenya el que està fent i el que vindrà a continuació, el ara i
després. D’aquesta manera ja sap el que vindrà a continuació i no es posa tant
nerviós quan es canvia d’activitat. Des de l'escola se m'ha demanat que prepari jo el material al ser la mestra que té més experiència treballant amb nens autistes, doncs des que vaig arribar aquí a Londres he estat treballant i aprenent en aquest àmbit i porto més de sis mesos treballant i aprenent de diferents casos amb els que m'he anat trobant.
El que més li agrada al nen és sortir al pati i últimament canvia ell sol les flashcards d’ordre i posa la del pati en tot moment. Això és un gran avanç, doncs comença a mostrar els seus interessos.
El que més li agrada al nen és sortir al pati i últimament canvia ell sol les flashcards d’ordre i posa la del pati en tot moment. Això és un gran avanç, doncs comença a mostrar els seus interessos.
Acostuma a estar sempre acompanyat del seu barret pirata, un barret que
només se li treu per dormir, un cop el nen ja està dormint la migdiada.
L'alumne disposa d'un llibre que li agrada mirar molt sovint amb
imatges seves a casa seva i amb la seva família. Sempre el guarda a la seva
motxilla i mai el deixa veure a ningú.
Proper pas: Identificar la flashcard de l’aigua, el cotxe
per tal que la faci servir ensenyant-la a la mestra quan vulgui alguna cosa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada